10 oktober, 2005

De molecuulformule is al vergeven aan de telefoonliberalisering

Ring ring
- Met Joost.
- Goedenavond, u spreekt met Mirandella van Oxypront BV. Heb ik het genoegen met mijnheer Everts te spreken?
- Nee, Everts is mijn vrouw, mijn naam is De Bruin.
- Dag mijnheer De Bruin. En wie gaat in uw gezin over de aankoop van zuurstof?
- Huh?
- Ja, zoals u op de televisie en in de krant heeft kunnen zien gaat de regering de markt voor zuurstof liberaliseren per 1 januari. En wij van Oxypront BV hebben een hele interessante aanbieding. Mag ik u vragen hoeveel zuurstof u gebruikt?
- Eh..hm...
- Zullen we zeggen dat u een gemiddelde gebruiker bent?
- Ja, dat zal wel.
- Nou, mijnheer E..... De Bruin, voor gemiddelde zuurstofgebruikers hebben wij van Oxypront een heel interessant startpakket. U neemt het pakket per 1 januari, en verbruikt de eerste twee maanden voor de helft van het tarief. En als het u niet bevalt mag u na die twee maanden alsnog afzien van de producten van Oxypront.
- Maar.. neemt u mij niet kwalijk, mevrouw, maar blijkbaar lees ik de verkeerde kranten of kijk ik de verkeerde televisie. Ik weet van niets. Moet ik dan met een slangetje en een apparaat gaan lopen? Vierentwintig zeven, zal ik maar zeggen?
- Nee hoor, haha, mijnheer De Bruin, u hoeft niets speciaals te doen. Wij zorgen dat u vanaf 1 januari op zuurstofleveringen van Oxypront overgaat, dat gaat geheel automatisch via een chip die u per TPG Post krijgt toegestuurd. Die chip doet u bijvoorbeeld aan uw trouwring of uw polshorloge, en dan vindt Oxypront u waar u ook bent.
- Kan ik er nog even over nadenken? U heeft vast wel een website...
- Kijkt u gerust. Mag ik over twee dagen terugbellen?
- Doe maar over een week.

Geen opmerkingen: